Vragen & Antwoorden over het Drunens Wandelfestival 26 juni 2011

 

Vraag: Ik kan me niet inschrijven via de site. Hoe kan ik me dan inschrijven?

Antwoord: Voor het wandelfestival 2021 kun je alleen inschrijven via de site omdat we precies moeten weten hoeveel mensen er in een tijdslot starten. 

Vraag: Ik heb me via de site Drunens Wandelfestival ingeschreven, krijg ik hier een bevestiging van?

Antwoord: U ontvangt direct na de inschrijving/bestelling een aparte bevestigingsmail. Hierin staat alle benodigde informatie.

 

Vraag: Ik heb via de site een polo en/of badge besteld en betaald en gekozen voor ‘ophalen’. Wanneer en waar kan ik die ophalen?

Antwoord: Wanneer u een polo en/of badge heeft besteld en gekozen heeft voor ‘ophalen’ kunt u deze op de dag van het Wandelfestival zelf (26 juni 20219) zelf ophalen bij de start bij onze stand merchandise.

 

Vraag: Ik heb via de site een polo en/of badge besteld en betaald en gekozen voor ‘opsturen’ Wanneer kan ik deze thuis verwachten?

Antwoord: Wanneer u een polo en/of badge heeft besteld en gekozen heeft ‘opsturen’ krijgt u deze een week voor het Wandelfestival thuisgestuurd.

 

Vraag: Zijn er op de dag van het Wandelfestival zelf nog polo’s en badges te koop?

Antwoord: Ja, op de dag van het Wandelfestival zelf zijn er nog polo’s en badges en sleutelhangers en petjes te koop.

Vraag: Ik kan/wil/durf niet op de dag zelf te lopen ivm corona. Maar zou toch graag willen wandelen voor het goede doel. Kan dat?

Antwoord: Ook dit jaar kunt u de (nieuwe) routes zelf lopen. Op een ander moment na 26 juni. Hiervoor schrijft u zich in voor 26 juni en kunt u vanaf 27 juni de routes downloaden.

Vraag: Hoe gaan jullie om met de coronamaatrdegelen?

Antwoord: We volgen de richtlijnen van het RIVM. Het protocol vind u op onze site klik hier.